FÖRSTA PINSCHER-MÖTET!

Idag kom mamma hit och hälsade på med en av de två Dvärgpinschrarna, Anju, som bor hos henne. Först tyckte Minja att Anju var riktigt farlig, men lika fort insåg hon att Anju inte alls var något att vara rädd för. Minja tyckte det var jätteroligt att leka och ville inte riktigt acceptera att Anju ledsnade till slut, men hon lyssnade direkt Anju sa åt henne!





I övrigt har allt gått som på räls idag, förutom att en liten olycka hände inne på hallmattan och att vi mötte Katrin och hennes Malinois-hane som Minja tyckte var alldeles för stor & läskig!

Minja lyder otroligt bra och springer inte fram till folk, även om jag har henne lös. Men är det någon som hälsar på henne så blir hon överlycklig! Kanske lite väl lycklig ibland.. Hon höll nästan på att välta omkull en liten pojke idag när han och hans pappa hälsade på henne :)

Tyvärr har jag inte lyckats få någon bra bild på henne och Devil. Bilden här nedan är det bästa jag har lyckats knäppa..



Minja leker Följa John (Devil)




Kommentarer
Postat av: Kattis med Jerry & Wille

Men herre gudanens vilken söt liten tjej. Har hört rasens namn men aldrig sett en i verkligheten. Men det hoppas jag att jag ska få göra snart. Jag vill också ha.... ÅHHHHH....

2010-04-17 @ 12:15:11
Postat av: Camilla

Svar till Kattis: Hennes kullbrorsa är ju fortfarande osåld vad jag vet ;)

2010-04-17 @ 15:58:22
URL: http://schapendoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback