MATDAGS & DRAGKAMP


Minja - Matdags from Camilla Larsson on Vimeo.

Jag måste bara få skryta med det här klippet över hur duktig Minja är vid matdags :) Samma sak är det då vi ska ut genom dörren. Då sitter hon vid tröskeln och kliver inte ut förrän man säger varsågod!

 

Minja & Julle - Dragkamp from Camilla Larsson on Vimeo.

Jag kom även på att jag aldrig har fotat då Minja har lekt med sin favorit Julle (labrador/collie-blandisen) Så då passade jag på att filma då dom lekte igår! Dragkampen pågick hur länge som helst och Minja vägrade inse att Julle inte rörde sig ur fläcken hur mycket hon än drog :)

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Är så imponerad över allt det du redan har hunnit lära Minja!

2010-05-07 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback