EN SJÄLVKLARHET

När djur gör någonting roligt/gulligt/häftigt (you name it!) så vill man ju så gärna fånga detta på bild. Problemet är ju så klart att kameran i princip aldrig befinner sig inom räckhåll vid det tillfället! Och i 9 fall av 10 då man går och hämtar kameran som befinner sig i ett annat rum och kommer tillbaka så har dom genast slutat upp med det dom sysslade med.. Jag tror att i princip alla hund/katt-ägare kan hålla med mig om detta!



Detta hände mig här då jag skulle fota Minja och Julle då dom låg och myste. Minja låg dock kvar exakt som tidigare, men Julle var ju så klart tvungen att ändra på sig.. innan jag hade hämtat kameran så låg han och höll om om Minja över hennes revben och låg med huvudet på hennes hals. Ni får helt enkelt föreställa er hur underbart sött det var :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback