UNDERBARA LILLA VARELSE

Igår var vi och hämtade Minja och jag kan inte säga något annat än att jag är helt förälskad i denna underbara lilla varelse!

Till en början var hon ganska skakis och orolig då hon kom hit, men det är ju ganska förståeligt med tanke på att omgivningen var helt ny och dessutom fick hon se en helt främmande katt. Men bara efter några minuter så viftade hon friskt på svansen och lekte för fullt med leksaker och Devil (katten)

Jag måste säga att jag är otroligt imponerad av henne! Hon har ett underbart lynne och är oerhört stabil. Hon finner sig väldigt snabbt och blir lugn och trygg i nya situationer. Jag beundrar hennes kontaktsökande och hon lyssnar och lyder fruktansvärt bra!

Burtränandet har jag satt igång med direkt. Då vi skulle äta middag så placerade jag henne i buren, vilket hon protesterade mot i någon enstaka minut för att sedan lägga sig ner och somna. Natten spenderade hon också i buren om man bortser från två snabba pissrundor kl. 02.30 och 05.30

Aptiten är det verkligen inget fel på heller! Hon slukar i sig maten som ett matvrak, precis som det ska vara :)

Sen måste jag bara tacka Camilla & Fredrik för denna underbara tös. Jag skulle inte kunna vara mer nöjd! Lyckan är ENORM!



Minja fann fort en favoritleksak



Hon tycker att Devils triangel är väldigt spännande och rolig..



.. sen upptäckte hon ju att man inte bara kan ligga i den. Man kan ju klättra på den också! :)



Kommentarer
Postat av: Malin

min guddotter är så söt =)

2010-04-16 @ 15:59:14
Postat av: Himlingarna - Camilla & Fredrik

Så roligt med en blogg, nu kan vi följa varje steg hon tar :)

Hon verkar då gjort sig hemmastadd. Vi är så glada att du är nöjd - hoppas du är det i fortsättningen oxå ;)



Många kramar till Minja !

2010-04-16 @ 21:56:46
URL: http://www.himlings.com
Postat av: Ida, Sienna og Lotta

så søøøt :)

2010-04-17 @ 19:17:55
URL: http://www.idsilo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback