MAMMA ÄR VIMSIG

Mamma är vimsig..

Organiserad som hon är så tänkte hon ju uppdatera med bilder och info i tidsordning och börja med det äldsta först, men inte lyckades hon med det inte! Hon missade ju totalt bilderna från då vi var och hälsade på hemma hos Himling's den 12 maj.



Bilder från då jag och min bror Jack leker för fullt



Sen hittade jag en gömma under altanen! Zibelle blev avundsjuk och ville också in där under. Men tji fick hon! För hon rymdes inte ;)



Och mamma, hon satt bara på altanen och kliade den äldre damen Zamira som inte alls var intresserad av att leka med oss!

Nästa gång får ni se bilder från då jag var i Töre och hälsade på hos Berith och hade jätteroligt med hennes taxvalp Tarja..


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så söta :D

2010-07-23 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback