"TUGGLÅDA"

Nej, nu tycker jag att matte är alldeles för seg med att uppdatera bloggen så nu tar jag saken i egna tassar!

I söndags så for matte och hennes kusin Niklas på en massa ärenden. Det var ett himla körande fram och tillbaka, hit och dit! Men dom fick jäkta runt bäst dom ville, för jag hade det gott och mysigt i baksätet med oxöra & sömn!

Då vi kom hem igen så hade matte en överraskning till mig.. en svinkul och j*kligt god "tugglåda" med spännande godis i!

Så klart kunde ju inte matte hålla sig från att fota mig då jag låg och gnagade på denna låda ;)






Kommentarer
Postat av: Helena

Suveräna bilder på sötaste Minja

2010-05-07 @ 18:50:55
Postat av: Anki

Hon är för underbart söt.

2010-05-09 @ 20:48:04
Postat av: elin ek

Nej så sööt!!

2010-05-12 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback